Autarco

Als Creative Manager vertaalde ik de nieuwe brand personality van Autarco -aanbieder van zonnestroomsystemen- in content.

Van het samenstellen van het creatieve team en het scouten van een model en de locaties tot de styling. In deze opdracht kreeg ik de creatieve ruimte om de nieuwe merkpersoonlijkheid van Autarco te visualiseren.

Opdrachtgever: Autarco
Grafisch ontwerp: fffunction.studio
Webdevelopment: Partout
Webcopy: Jacques Vos
Video en fotografie: Blickfänger
Productrenders: Studio Bert Govers
Haar en visagie: Joyce Walian Agency

Bezoek de website →

Jurian Rokven, Design Team Lead Partout Digital

Marlon was een geweldige schakel bij de doorvertaling van de visuele vormgeving voor autarco.com. Vanaf het begin was ze enthousiast en professioneel en ze zorgde ervoor dat alles vlekkeloos verliep. Haar skills in het managen van creatieven evenals de kritische kijk erop was indrukwekkend en ze wist precies hoe ze onze ideeën kon vertalen naar een geweldig eindresultaat met de juiste experts uit haar netwerk. We zouden haar zeker aanbevelen voor toekomstige projecten.